01. Analyseren
We gaan aan tafel. Eerst eens een goed gesprek met een lekkere bak koffie wat er moet gebeuren. Is er een probleem, wil je op een andere manier communiceren of deugt de website niet meer. Of moet er meer verkocht worden? Met goede koffie krijg je een goed beeld.
02. Positioneren
Goed, we kennen elkaar, we weten wat de uitdagingen zijn en belangrijker: we weten wat de doelstelling is. We nemen dan de posities in. Moet we jouw organisatie op een andere manier aan de markt presenteren, moet een product worden geïntroduceerd, wil je meer naamsbekendheid. Hoe dan ook: het draait om positioneren van jou. Jouw merk, jouw webshop, jouw winkel.
03. Concept & creatie
Nou gaan de creatievelingen aan de slag. Vinden ze mooi: dingen ontwerpen, uniek design,pakkende teksten, fijne fotografie. Wat er maar nodig is om de doelstelling te behalen in alle opzichten. Marketing en communicatie in het kwadraat, dan weer met focus op een beperkte doelgroep of alleen online. Het gaat om het eindresultaat.
04. Executie
De uitvoering. Alles is uitgedacht, ontworpen, gedrukt of staat klaar voor een online-campagne. Spannend want alle inspanningen komen nu tot resultaat. SindsNu regelt het. Met enthousiasme en plezier. Want marketing, reclame maken, mensen blij maken met een geslaagde actie, is en blijft leuk.
05. Evalueren
Tijd voor weer een kop koffie. We lopen samen met jou alles eens na. Is de campagne geslaagd. Is de conversie naar wens, is de naamsbekendheid gestegen, zijn er klanten bijgekomen. Toch zaken waar je over moet praten. SindsNu gaat die evaluatie niet uit de weg. Sterker nog, we willen alles eens goed en tijdig evalueren. Omdat we dan kunnen bijstellen, maar ook omdat we er samen van leren en nog beter worden. Voor morgen!