Doar krie’j proat van!: Koffiesensatie
Doar krie’j proat van!
Als je meer dan 400 koffiesoorten in je assortiment hebt dan mag heel Nederland dat weten toch? Koffiesensatie stelde ons de vraag om dit op een ludieke en pakkende manier te vertalen. Wereldwijd hebben de koffie-aanbieders George Clooney en Bratt Pitt als campagne-dragers. In Nederland hebben we Bas Nijhuis. Je weet wel, die “scheids” oet Twente. Gaaf toch? Doar krie’j proat van!
Klant
Koffiesensatie.nl
Vakgebied
Consumentenreclame
B2B
Services
Crossmediale campagne, identity, branding, webdesign, marketing en media executie
Het Merk
Koffiesensatie is aanbieder van meer dan 400 koffiesoorten! Voor ieder wat wils dus. Oftewel: “jouw koffie, jouw smaak.”. SindsNu heeft dit innovatieve bedrijf voorzien van een geheel nieuw beeldmerk dat professionaliteit, diversiteit en kwaliteit uitstraalt. En daar waar van toepassing altijd voorzien van de pay-off “jouw koffie, jouw smaak.”. Want over smaak valt niet te twisten toch?
Webshop
Hoewel de techniek ongewijzigd is gebleven moest er flink worden gesleuteld om de “winkel” een onderdeel te laten worden van de campagne. Met name het beeld is door SindsNu gewijzigd naar de nieuwe huisstijl en door uniforme integratie van beeld en audio communiceert de shop sterk met overige media. Daar wordt over gesproken, dat maakt de te tongen los, door krie’j proat van!
Doordachte campagne
Amsterdam lost het startschot van de campagne welke daarna wordt uitgerold over heel Nederland. Abri’s in de binnenstad verwijzen naar een QR-code die je leidt naar de vernieuwde web portal. Daar wordt je verrast daar een pakkende audio-opname, ingesproken door Bas Nijhuis. De rest spreekt voor zich. Ter versterking wordt ook het Parool ingezet met advertentie’s in de fysieke krant en homepage take overs in Parool digitaal en de nieuwsbrief. Daarnaast diverse banners op o.a Ad.nl, Nu.nl en overige digitale media. En natuurlijk worden ook de social mediakanalen niet ontzien.