Smaakvolle fruits in een nieuw jasje: Oranka
Smaakvolle fruits
in een nieuw jasje
Oranka, internationaal producent van vruchtensappen & smoothies, heeft SindsNu gevraagd om mee te denken over het verversen van haar identiteit. We zijn nog volop in het proces. Hier tref je alvast de eerste resultaten aan.
Klant
Oranka
Vakgebied
Food
Services
Merkidentiteit, print, marketing & communicatie
De opdracht
Oranka is van oorsprong een leverancier van zoethoudende energiedrankjes. Zij maken de overstap naar frisse, smaakvolle en vooral gezonde vruchtensappen en smoothies. Hiervoor hebben wij een beeldconversie gerealiseerd.
Brochure
Een maar liefst 64 pagina’s tellende brochure laat de missie, visie en strategie van Oranka zien en laat je kennis maken met frisse, vernieuwende markt/productcombinaties in al haar facetten. Je krijgt er een lekkere dorst van!
Het Merk
Onderdeel van de nieuwe strategie is het ontwikkelen van nieuwe labels en verpakkingen. SindsNu tekende voor het bedenken en vormgeven van het nieuwe merk Frezz. Merkenbureau Marcam Trademark Attorneys droeg zorg voor de registratie in het Merkenregister. Mission accomplished!